Çölaşan-Ulusal Kanal polemiği

Çölaşan-Ulusal Kanal polemiği

3 Mart 2021 Çarşamba  |   Günlük

AK Parti'ye hemen her konuda koşulsuz destek veren Vatan Partisi'ne yakınlığıyla bilinen Ulusal Kanal, Digiturk üzerinden yayın yapmaya başladı. 

Sözcü yazarı Emin Çölaşan, "Sevgili okurlarım, 1 Mart itibarıyla Türkiye'de ilginç bir gelişme oldu. Sanırım pek kimse bu olayı önemsemedi ya da üzerinde durmaya değer bulmadı" diyerek konuya köşe yazısında değindi.

Çölaşan, Ulusal Kanal'ın Digiturk Platformu'nda yer almak için ödenmesi gereken 500 bin doların "örtülü ödenek"ten ödendiği yolunda iddialar bulunduğunu yazdı. 

Çölaşan'ın iddiaları üzerine Ulusal Kanal şu açıklamayı yaptı: 

"Sözcü Gazetesi ve Emin Çölaşan yalan ve iftiraları nedeniyle yargıda hesap verecektir 

Görev Vakfı'nın öncülüğünde Ulusal Kanal'ın Digiturk'e girme kampanyası başarıyla tamamlandı. 

5 buçuk milyon lira nakit, 15 buçuk milyon lira değerinde taşınmaz bağışla 21 milyon lira toplandı ve 1 Mart 2021 tarihinde Ulusal Kanal Digiturk 52. kanalda yayına başladı. 

Bu başarının Türkiye'de ve hatta dünyada benzeri yoktur. 

Tam bu sırada Emin Çölaşan, Sözcü Gazetesi’nde “Vatan Partisi Digitürk’te” başlıklı yazı yayımlamıştır. 

Bu yazı, yalandır, iftiradır ve bu yazının basın ahlakıyla ve gazetecilik namusuyla en ufak bir ilgisini kurmak mümkün değildir! 

Bu iftira ve yalandan yalnız Emin Çölaşan değil, Sözcü Gazetesi de sorumludur. 

"Örtülü ödenekten aldılar" yalanını ve iftirasını yazan Sözcü Gazetesi'nin gazeteciliğini de bitirmiş oldu. 

Bir kuruş para, örtülü ödenekten alınmamıştır. Bu bir iftira ve yalandır. Dişle tırnakla, emek ve alın teriyle toplandı."

(Medyatava)